KEİ Bölgesindeki Malların Karayolu Taşımacılığıyla Taşınmasının Kolaylaştırılması Komite Toplantısı Yapıldı - Uluslararası Nakliyeciler Derneği
Kapıkule (TR)
08.08.2022
İHRACAT
1 KM
İTHALAT
17 KM
TIR PARKI
2329 ARAÇ
AKARYAKIT
17.730 TL
Hamzabeyli (TR)
08.08.2022
İHRACAT
18 KM
İTHALAT
4 KM
TIR PARKI
0 ARAÇ
AKARYAKIT
17.720 TL
Ipsala (TR)
08.08.2022
İHRACAT
1 KM
İTHALAT
1 KM
TIR PARKI
0 ARAÇ
AKARYAKIT
17.730 TL
Gürbulak (TR)
08.08.2022
İHRACAT
2 KM
İTHALAT
0 KM
TIR PARKI
350 ARAÇ
AKARYAKIT
-0 TL
Habur (TR)
08.08.2022
İHRACAT
0 KM
İTHALAT
0 KM
TIR PARKI
2721 ARAÇ
Sarp (TR)
08.08.2022
İHRACAT
33 KM
İTHALAT
4 KM
TIR PARKI
0 ARAÇ
Maribor (SLO)
08.08.2022
İHRACAT
0 KM
İTHALAT
0 KM
TIR PARKI
0 ARAÇ
Kalotina (BG)
08.08.2022
İHRACAT
8 KM
İTHALAT
6 KM
TIR PARKI
0 ARAÇ
Batrovci (SRB)
08.08.2022
İHRACAT
14 KM
İTHALAT
6 KM
TIR PARKI
0 ARAÇ
  • ANASAYFA
  • /UND'DEN HABERLER
  • /KEİ BÖLGESİNDEKİ MALLARIN KARAYOLU TAŞIMACILIĞIYLA TAŞINMASININ KOLAYLAŞTIRILMASI KOMİTE TOPLANTISI YAPILDI
KEİ BÖLGESİNDEKİ MALLARIN KARAYOLU TAŞIMACILIĞIYLA TAŞINMASININ KOLAYLAŞTIRILMASI KOMİTE TOPLANTISI YAPILDI
A+A-

IRU, BSEC-URTA, KEİ (KEİ Daimi Sekreteryası), Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, Ticaret Bakanlığı, KEİ üyesi Azerbaycan, Bulgaristan, Ukrayna, Moldova, Sırbistan’dan muadil derneklerin katılım sağlamış olduğu “KEİ Bölgesindeki Malların Karayolu Taşımacılığıyla Taşınmasının Kolaylaştırılması Komitesi Toplantısı” 10 Haziran 2020 tarihinde gerçekleştirildi.

Toplantıda, pandemi sürecinde Karadeniz Ekonomik İşbirliği (KEİ) bölgesinde karayolu taşımacılığıyla ilgili olarak yaşanan sorunlar, konuyla ilgili çalışmalar ve çözüm yolları üzerinde duruldu.

UND İcra Kurulu Başkanı Alper Özel, COVID-19 krizi sürecinde karayolu taşımacılığının öneminin bir kez daha ortaya çıktığına değinerek; bu sürecin gerçek kahramanlarının karayolu taşımacıları ve onların sürücüleri olduğunu vurguladı.

Özel, ülkemiz ihracat yükünü taşıyan Türk taşımacılar ve sürücülerinin taşımalar esnasında yaşadıkları sorunlar hakkında bilgiler paylaştı. Avrupa’da yaşanan sürücü vizesi temin ve kalış süresi aşımları sorunları gündeme getirilerek, Avrupa Birliği’nin Yeşil Hatlar (Hızlı Sınır Geçişleri) ilkelerinin tüm KEİ Bölgesi ve karayolu taşımalarının kolaylaştırılması çalışmaları için bir temel rehber olarak değerlendirilmesi önerisi dile getirildi.