Kalite Politikası - Uluslararası Nakliyeciler Derneği
Kapıkule (TR)
24.09.2021
İHRACAT
1 KM
İTHALAT
5 KM
TIR PARKI
2342 ARAÇ
AKARYAKIT
6.151 TL
Hamzabeyli (TR)
24.09.2021
İHRACAT
18 KM
İTHALAT
4 KM
TIR PARKI
0 ARAÇ
AKARYAKIT
6.185 TL
Ipsala (TR)
24.09.2021
İHRACAT
4 KM
İTHALAT
0 KM
TIR PARKI
0 ARAÇ
AKARYAKIT
5.841 TL
Gürbulak (TR)
24.09.2021
İHRACAT
0 KM
İTHALAT
0 KM
TIR PARKI
350 ARAÇ
AKARYAKIT
-0 TL
Habur (TR)
24.09.2021
İHRACAT
0 KM
İTHALAT
0 KM
TIR PARKI
536 ARAÇ
Sarp (TR)
24.09.2021
İHRACAT
3 KM
İTHALAT
10 KM
TIR PARKI
0 ARAÇ
Maribor (SLO)
24.09.2021
İHRACAT
0 KM
İTHALAT
0 KM
TIR PARKI
0 ARAÇ
Kalotina (BG)
24.09.2021
İHRACAT
4 KM
İTHALAT
5 KM
TIR PARKI
0 ARAÇ
Batrovci (SRB)
24.09.2021
İHRACAT
5 KM
İTHALAT
2 KM
TIR PARKI
0 ARAÇ
KALİTE POLİTİKASI
  • Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik sektörünü; Türk Ekonomisi’nde önder, dünya üzerinde ise rekabetçi sektör durumuna getirmek,
  • Amaç ve hedeflerimize en kısa sürede ulaşabilmek için kaynakları en etkin ve ekonomik biçimde kullanmak,
  • Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik sektörünün gelişmesine yönelik olarak etik değerlere bağlı bir hizmet anlayışı ile tüm paydaşların memnuniyetini en üst düzeye çıkartmak,
  • Sektörü küresel gelişmeler ve olası riskler karşısında sürekli bilgilendirmek amacıyla, etkin iletişim sistemleri geliştirmek,
  • Ekip çalışması anlayışını kurum kültürümüzün temel unsurlarından biri olarak görmek,
  • Objektif bilgi ve karşılıklı güvene dayalı bir işbirliği ortamı içerisinde , sektöre çağdaş, hızlı ve etkin hizmetler sunmak,
  • Ulusal ve Uluslararası kurum ve kuruluşlarla stratejik işbirlikleri geliştirerek ülke ekonomisine katma değer yaratmak,
  • Sürekli eğitim anlayışının yanısıra çalışanların sağlık ve güvenliğine önem veren bir kurum kültürünü yerleştirmek ve çalışan memnuniyetini sürekli kılmak,
  • Modern yönetim tarzlarını benimseyerek, hizmet anlayışını sürekli geliştirmek,
  • Teknolojik gelişmeleri yakından takip ederek sektörün yaşadığı sorunların kaynağına ve geleceğinin yapılandırılmasına yönelik uygulamaları geliştirmek , yeni imkanları , müşteri memnuniyeti ve şeffaf yönetimin sağlanabilmesi için kullanmak,
  • Katılımcı yönetim anlayışı doğrultusunda sektörün mensupları olan üyelerle yönetimi paylaşmak,
  • Kamu ile işbirliği içinde sektör yararına projeler geliştirmek ve ülke refahı için somut adımlar atmak,
  • Toplum değerlerinin korunması ve geliştirilmesinde rol almak, liderlik özelliklerini üstlenerek örnek bir sivil toplum kuruluşu modeli oluşturmak.