Uygulamalı Dijital Takograf ve AETR Konvansiyonu Eğitimi 8 Ekim 2022 Tarihinde Başlıyor - Uluslararası Nakliyeciler Derneği
Kapıkule (TR)
26.01.2023
İHRACAT
1 KM
İTHALAT
- KM
TIR PARKI
1199 ARAÇ
AKARYAKIT
17.200 TL
Hamzabeyli (TR)
26.01.2023
İHRACAT
7 KM
İTHALAT
- KM
TIR PARKI
- ARAÇ
AKARYAKIT
17.190 TL
Ipsala (TR)
26.01.2023
İHRACAT
1 KM
İTHALAT
- KM
TIR PARKI
- ARAÇ
AKARYAKIT
17.200 TL
Gürbulak (TR)
26.01.2023
İHRACAT
0 KM
İTHALAT
- KM
TIR PARKI
330 ARAÇ
AKARYAKIT
-0 TL
Habur (TR)
26.01.2023
İHRACAT
- KM
İTHALAT
- KM
TIR PARKI
726 ARAÇ
Sarp (TR)
26.01.2023
İHRACAT
2 KM
İTHALAT
13 KM
TIR PARKI
- ARAÇ
Maribor (SLO)
26.01.2023
İHRACAT
- KM
İTHALAT
- KM
TIR PARKI
- ARAÇ
Kalotina (BG)
26.01.2023
İHRACAT
8 KM
İTHALAT
5 KM
TIR PARKI
- ARAÇ
Batrovci (SRB)
26.01.2023
İHRACAT
8 KM
İTHALAT
4 KM
TIR PARKI
- ARAÇ
  • ANASAYFA
  • /EĞİTİM
  • /UYGULAMALI DİJİTAL TAKOGRAF VE AETR KONVANSİYONU EĞİTİMİ 8 EKİM 2022 TARİHİNDE BAŞLIYOR
UYGULAMALI DİJİTAL TAKOGRAF VE AETR KONVANSİYONU EĞİTİMİ 8 EKİM 2022 TARİHİNDE BAŞLIYOR
A+A-

Çok Uzun Bir Aradan Sonra Uygulamalı Olarak Gerçekleştirdiğimiz “Dijital Takograf ve AETR Eğitimi’ni 8 Ekim 2022 Tarihinde UND Akademi Eğitim Salonlarında Sizlerle Buluşturacağız.

UYGULAMALI DİJİTAL TAKOGRAF VE AETR KONVANSİYONU EĞİTİMİ

Eğitim her 2 kişiye 1 adet Takograf Cihazı kurularak, sistem üzerinde uygulamalı olarak anlatılacaktır.

“Yüksek Cezalar Ödemeyin”

Malumunuz, taşımacılık sektöründe en önemli rekabet unsuru “Hızlı Teslimattır”. Performanslar, sefer sayıları, rakibinden bir adım önde olmak gibi kavramların altında yatan en önemli husus daha hızlı ve sağlam bir şekilde malın teslimatıdır.

Dolayısıyla, hep daha ileriyi, daha hızlıyı hedeflerken yapılan hatalar nedeniyle bir yıl boyunca kazanılan navlun gelirlerinin 10-15 katı ceza ödemek zorunda kalındığı acı bir gerçektir. Sürücülerimizin, tamamlayacakları seferleri önceden hesaplayabilmek, çalışma sürelerine ilişkin kuralları takip ederek hem kendi hem de taşıdıkları malların güvenliğini sağlamaları büyük önem taşımaktadır. Firma sahiplerinin ise, sürüş ve dinlenme saatlerini önceden hesaplayarak maksimum performans ile seferleri planlamaları kendi şirketlerinin verimliliği açısından son derece önemli bir husustur.

Kimler Bu Eğitime Katılmalı?

* Operasyon departmanında çalışanlar,

* Şoförler, Baş Şoförler,

* Filo Yöneticileri, Şef, Müdür ve her kademede görevli personeller ve yetkinliklerini artırmak isteyen tüm çalışanlar.

Eğitim İçeriği :

* Trafik Kanunu ve Yönetmeliği ile AETR Sözleşmesindeki farklılıklar,

* Günlük, Haftalık sürüş ve dinlenme süreleri,

* Kayıtların saklama süreleri (araçta, firmada / dijital, manuel),

* Kayıtların ibraz zorunluluğu,

* Verilerin geriye dönük sorgu süresi,

* İhlallerin cezaya Türkiye’de çevrilmesinin faydaları,

* Yurtdışında haftalık tatilin nerede geçirileceği,

* Takograf kullanımında doğru bilinen yanlışlar ve Takograf kullanımı ile ilgili daha birçok husus paylaşılacaktır.

KAYIT İÇİN: +90 543 408 60 97

seda.gultekin@und.org.tr