Bolu "Dijital Takograf Ve AETR Konvansiyonu Eğitimi" 9 Şubat 2022 - Uluslararası Nakliyeciler Derneği
Kapıkule (TR)
18.05.2022
İHRACAT
1 KM
İTHALAT
10 KM
TIR PARKI
2461 ARAÇ
AKARYAKIT
16.690 TL
Hamzabeyli (TR)
18.05.2022
İHRACAT
23 KM
İTHALAT
7 KM
TIR PARKI
0 ARAÇ
AKARYAKIT
16.680 TL
Ipsala (TR)
18.05.2022
İHRACAT
3 KM
İTHALAT
1 KM
TIR PARKI
0 ARAÇ
AKARYAKIT
16.690 TL
Gürbulak (TR)
18.05.2022
İHRACAT
2 KM
İTHALAT
0 KM
TIR PARKI
372 ARAÇ
AKARYAKIT
-0 TL
Habur (TR)
18.05.2022
İHRACAT
0 KM
İTHALAT
0 KM
TIR PARKI
2426 ARAÇ
Sarp (TR)
18.05.2022
İHRACAT
12 KM
İTHALAT
15 KM
TIR PARKI
0 ARAÇ
Maribor (SLO)
18.05.2022
İHRACAT
0 KM
İTHALAT
0 KM
TIR PARKI
0 ARAÇ
Kalotina (BG)
18.05.2022
İHRACAT
10 KM
İTHALAT
6 KM
TIR PARKI
0 ARAÇ
Batrovci (SRB)
18.05.2022
İHRACAT
11 KM
İTHALAT
6 KM
TIR PARKI
0 ARAÇ
  • ANASAYFA
  • /EĞİTİM
  • /BOLU "DİJİTAL TAKOGRAF VE AETR KONVANSİYONU EĞİTİMİ" 9 ŞUBAT 2022
BOLU "DİJİTAL TAKOGRAF VE AETR KONVANSİYONU EĞİTİMİ" 9 ŞUBAT 2022
A+A-
Bolu

Bolu Bölge üyelerimize özel olarak ZOOM platformu üzerinden “DİJİTAL TAKOGRAF VE AETR KONVANSİYONU” konulu çevrimiçi eğitim gerçekleştirilecektir.

Dijital Takograf ve Sürücülerin Çalışma ve Dinlenme süreleri, yurtiçi ve yurtdışında uygulanan cezaların önlenmesine yönelik detayların aktarılacağı eğitimin içeriği aşağıda sunulmuştur.

Katılım için ekli başvuru formunu, eğitim ücreti olan 200TL +KDV’lik banka dekont ile birlikte seda.gultekin@und.org.tr veya nusret.ozaslan@und.org.tr adresine iletilmesi yeterlidir.

Son Kayıt Tarihi : 4 Şubat 2022
Başvuru formu için Tıklayınız

DİJİTAL TAKOGRAF VE AETR KONVANSİYONU EĞİTİMİ / 9 ŞUBAT 2022

“Yüksek Cezalar Ödemeyin”

Malumunuz, taşımacılık sektöründe en önemli rekabet unsuru “Hızlı Teslimattır”. Performanslar, sefer sayıları, rakibinden bir adım önde olmak gibi kavramların altında yatan en önemli husus daha hızlı ve sağlam bir şekilde malın teslimatıdır.

Dolayısıyla, hep daha ileriyi, daha hızlıyı hedeflerken yapılan hatalar nedeniyle bir yıl boyunca kazanılan navlun gelirlerinin 10-15 katı ceza ödemek zorunda kalındığı acı bir gerçektir. Sürücülerimizin, tamamlayacakları seferleri önceden hesaplayabilmek, çalışma sürelerine ilişkin kuralları takip ederek hem kendi hem de taşıdıkları malların güvenliğini sağlamaları büyük önem taşımaktadır. Firma sahiplerinin ise, sürüş ve dinlenme saatlerini önceden hesaplayarak maksimum performans ile seferleri planlamaları kendi şirketlerinin verimliliği açısından son derece önemli bir husustur.

Kimler Bu Eğitime Katılmalı?

* Operasyon departmanında çalışanlar,

* Şoförler, Baş Şoförler,

* Filo Yöneticileri, Şef, Müdür ve her kademede görevli personeller ve yetkinliklerini artırmak isteyen tüm çalışanlar.

Eğitim İçeriği :

* Trafik Kanunu ve Yönetmeliği ile AETR Sözleşmesindeki farklılıklar,

* Günlük, Haftalık sürüş ve dinlenme süreleri,

* Kayıtların saklama süreleri (araçta, firmada / dijital, manuel),

* Kayıtların ibraz zorunluluğu,

* Verilerin geriye dönük sorgu süresi,

* İhlallerin cezaya Türkiye’de çevrilmesinin faydaları,

* Yurtdışında haftalık tatilin nerede geçirileceği,

* Takograf kullanımında doğru bilinen yanlışlar ve Takograf kullanımı ile ilgili daha birçok husus paylaşılacaktır.

Bu eğitim Uluslararası Nakliyeciler Derneği kuruluşu olan UND AKADEMİ tarafından planlanmaktadır.