Operasyonel Mükemmellikte Doğru Bilinen Yanlışlar
27 ARALIK 2018 PERŞEMBE 09:30 – 16:30
Eğitim Sonrası Fayda
Eğitimde yer alan katılımcılar, operasyonun şirket stratejisi, şirket içi proses yönetimi ve akışı, performans yönetimi, insan kaynağı..gibi farklı konulara temas ettiğini fark edecek ve şirketlerinde bu konulara farklı gözle bakmaya başlayacaklardır.
Operasyon genel bilinenin aksine tek kişilik bir iş, yoğun bir telefon trafiği değildir. Ekip çalışması, Müşteri odaklılık, sürekli ölçümleme, data analizi, süreçlerin değerlendirilmesi ve sonucunda doğru aksiyonların alınması gibi yapısal aşamaları da kapsamaktadır. Bu aşamaların her kademede senkronize çalışması, entegre olması esastır.
Katılımcılar, müşterilerinin dünyasını anlayacak, empati kurarak büyük resmin içinde nasıl yer aldıklarını göreceklerdir. Yapacakları egzersizler ile kendilerini ve firmalarını değerlendirecekler ve şirketlerine döndüklerinde "şirket &ekip olarak nasıl daha iyi olabiliriz, kaynaklarımız nelerdir, kaynakları nasıl en faydalı şekilde kullanabiliriz" i sorgulayacaklardır.
İçerik
Detaylı Bilgi ve Kayıt için; 0212 217 57 41 | seda.gultekin@und.org.tr