"Invest Gagauzia" Uluslararası Yatırım Forumu Düzenlenecektir - Uluslararası Nakliyeciler Derneği
  • ANASAYFA
  • /ÖNEMLİ DUYURULAR
  • /"INVEST GAGAUZİA" ULUSLARARASI YATIRIM FORUMU DÜZENLENECEKTİR
"INVEST GAGAUZİA" ULUSLARARASI YATIRIM FORUMU DÜZENLENECEKTİR
A+A-
Moldova Cumhuriyeti Gagavuz Yeri Özerk Bölgesi Başkanı Sayın İrina Vlah himayesinde her yıl gerçekleştirilen “Invest Gagauzia” Uluslararası Yatırım Forumlarından beşincisinin 8 - 9 Kasım 2019 tarihlerinde Komrat’ta düzenlenmesi öngörülmektedir. 
 
Gagavuz Yeri özelinde ve Moldova genelinde yenilikçi projelerin uygulanmasına ve desteklenmesine önemli ölçüde katkı sağlayan, her yıl dünyanın çeşitli ülkelerinden özel sektör temsilcilerini ağırlayan söz konusu etkinliğe Türkiye-Moldova İş Konseyi olarak katılım sağlanması planlanmaktadır.
 
Bu bağlamda, ekte sunulan taslak program çerçevesinde organize edilmesi düşünülen “Invest Gagauzia-2019” Uluslararası Yatırım Forumu’na katılacak DEİK heyetinde yer almayı arzu eden üyelerinizin 5 Kasım 2019, Salı günü saat 18.00’e kadar https://portal.deik.org.tr/KatilimFormu/1081/13821 adresli internet bağlantısındaki katılım formunu eksiksiz olarak doldurmaları, ayrıca Kişinev’de 2 gece konaklama, Moldova içi transferler (taslak programda belirtilen uçuş seferlerini kullanacak katılımcılar için havalimanı-otel-havalimanı transferi organize edilecektir), yemek vb. organizasyonel giderlerin dahil olduğu katılım bedelini (DEİK Üyesi firma temsilcileri için kişi başı 2000 TL, DEİK Üyesi olmayan firma temsilcileri için kişi başı 2500 TL) kayıt sayfasında belirtilen hesaba yatırmaları gerekmektedir. Katılımcıların uçak biletlerini münferiden temin etmeleri beklenmektedir. 
 
Katılımcıların belirtilen adres üzerinden kayıt işlemlerini tamamlamalarını takiben DEİK Avrasya Bölge Direktörlüğü tarafından Forum’a kayıtları gerçekleştirilecek olup, DEİK kayıt sistemine girilen bilgilerin doğruluğundan emin olunması önemlidir.
 
Moldova’ya pasaport veya nüfus cüzdanlarıyla giriş yapan T.C. vatandaşları, 90 gün süreyle vizeden muaftır.
 
Program İçin tıklayınız