2013 yılı UBAK Başvurularında Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar - Uluslararası Nakliyeciler Derneği
  • ANASAYFA
  • /ÖNEMLİ DUYURULAR
  • /2013 YILI UBAK BAŞVURULARINDA DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUSLAR
2013 YILI UBAK BAŞVURULARINDA DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUSLAR
A+A-
Bilindiği üzere, takas işlemleri tamamlanmış hali ile 2013 yılı UBAK listesi yayınlanmıştır. 2013 yılına ait UBAK izin belgesini almaya hak kazanan firmalar listedeki belge numaralarının karşısında belirtilen ödeme numaraları ile Vakıflar Bankasının herhangi bir şubesine 10.01.2013 tarihine kadar ücretlerini yatırmaları halinde belgelerini teslim alabileceklerdir. (İlgili liste için; Lütfen Tıklayınız)

Başvuruda, 2013 yılı UBAK izin belgesi alacak firmaların; şirket sahibi ise imza sirküleri ile; vekalet ile alınacak ise de, vekaletnamelerin noter tasdikli ve UBAK belgesi almaya yetki verecek ibarelerle tanzim edilmesi gerekmektedir. Ayrıca; Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı  ve Karayolu Düzenleme Genel Müdürlüğü ünvanlarının belirtildiği şekilde doğru kullanılması önemlidir.

Firmaların gerekli evrakları teslim edip, UBAK belgelerini almak için Karayolu Düzenleme Genel Müdürlüğü'ne +90 312 203 12 35-36 numaralı telefondan ulaşarak randevu almaları gerekmektedir.

Bu sene dağıtılacak olan 2013 yılı UBAK belgeleri üzerinde yer alması gereken firma unvanları Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı tarafından etiketlenmemiş olup, firmaların söz konusu belgeler üzerine mutlaka kendi kaşelerini vurmaları gerekmektedir.