Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sisteminde UND – UNAS İşbirliği

20.01.2015



İşletmelerdeki devamlılığın sağlanabilmesi, giderek rekabet seviyesi artan sektörümüzde ayakta durulabilmesi, marka değerlerinin yükseltilebilmesi ve belirlenen hedeflere ulaşılabilmesi önündeki kritik faktör müşteridir.
 
Müşterisini elinde tutan ve yeni müşteriler edinen firmalar ise büyümekte ve marka değerini katlayarak daha kazançlı bir geleceğe adım atmaktadır.

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi ile firmalarımızın potansiyel müşterileri ile daha karlı ve uzun dönemli ilişkiler kurulması ve bu ilişkileri geliştirecek bir yönetim anlayışının kurgulanması amaçlanmaktadır. Söz konusu amaç doğrultusunda ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi konusunda sektörümüzdeki firmalarımıza daha uygun koşullarda hizmet verebilmek adına Derneğimiz ile UNAS Uluslararası Belgelendirme firması ile işbirliğine gidilmiştir.
 
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi ile ilgili detaylı bilgi alabilmek ve avantajlı fırsatlardan yararlanabilmek için UNAS  Uluslararası Belgelendirme firması ile iletişime geçebilirsiniz.
 
 
Uluslararası Belgelendirme Teknik Kontrol ve Gözetim Hizmetleri Ltd. Şti.
 
ANKARA Merkez Ofisi
Adres: Turan Güneş Bulvarı No:50/4 Yıldız - Çankaya / ANKARA
Tel          : 0 312 442 57 92 (Pbx)
Faks       : 0 312 442 91 81
E-mail   : i
nfo@trb.com.tr

İSTANBUL İrtibat Ofisi

Adres    : Meridyen İş Merkezi No:1 K:1 D:101 Merter - Tozkoparan / İSTANBUL
Tel          : 0212 481 11 92
Faks       : 0212 481 11 93
E-mail   : 
istanbul@trb.com.tr

Yahya Bacak
yahyabacak@unas.com.tr
yahyabacak@trb.com.tr
0532 721 18 86
0532 778 81 92


www.trb.com.tr
www.unas.com.tr